Convocatòries Altres convocatòries

OFICIAL ADMINISTRATIU/VA SANITARI

Entitat/empresa

Consorci Hospitalari de Vic

Tipus de convocatòria

Pública

Termini

Inici: Dijous 8 de juny de 2023
Final: Diumenge 18 de juny de 2023

Estat:

Adjudicada

Detalls de la plaça

Plaça convocada

Centre Treball

Àrea de treball

Dedicació

Torn

Cicle de treball

Gestió de clients

HSJM

Admissions

85%

M/T

De dll a dg amb 1 cap de setmana cada 3

Gestió de clients

HUV

Admissions

85%

N

De dll a dg amb 1 cap de setmana cada 2

Gestió de clients

HUV

Admissions

85%*

T/M

De dll a dg amb 1 cap de setmana cada 2

Gestió de clients

HUV

Admissions

50%

N

De dll a dg amb 1 cap de setmana cada 2

Gestió de clients

HUV

Unitat de Programació

90%

M (i una Tarda)

De dll a dv

Gestió de clients

HUV

Unitat de Programació

50%

M/T

De dll a dv

Gestió de clients

HUV

Unitat de Programació

82.2%

M

De dll a dv

*Possibilitat d'incrementar el % de jornada fent cobertures de correlloc (majoritàriament en caps de setmana).

Les posicions amb torn Nit tenen rodes de treball de setmanes curtes (setmanes de 2 o 3 dies) i setmanes llargues (5 dies a la setmana).

Requeriments

  • Titulació acadèmica de CFGS / FPII o superior.

Es valorarà

  • Formació de CFGS en Documentació i Administració Sanitària.
  • Recorregut curricular quant a experiència i formació que garanteixi el coneixement específic a l'àmbit de treball concret.
  • Bon nivell d'ofimàtica (Office, Correu electrònic, dactilografia).
  • Coneixement de la llengua catalana i castellana oral i escrita.

Prova de coneixement

Es farà arribar via correu electrònic un test de coneixement a totes les persones candidates. El test competencial s'enviarà en el moment que es tanqui el termini d'inscripció i hi haurà 3 dies naturals per realitzar-lo. En el cas de no realitzar el test o no superar-lo, la persona quedarà descartada.

El test online es rebrà amb el remitent "TestGorilla". En cas de no rebre'l, cal revisar la carpeta de spam. Per qualsevol inconvenient contactar amb seleccio(ELIMINAR)@chv.cat

Criteris de meritatge

Es basen en l'obtenció de 100 punts màxim, distribuïts de la següent manera:

  • Trajectòria professional (60p. màxim)
    • Formació (45p) (si en 4 anys té 100h 45p,<15h 0p, entre 15 i 100h proporcional)
    • Participació en grups de treball els últims 4 anys (de la institució / professió / associacions sanitàries / organismes públics):
      • Coordinador (15p)
      • Membre (8p)
  • Temps treballat al sector sanitari (25p. màxim) (>4 anys 25p, <4 anys 6.25p/any o fracció 0.52p/mes)

Prova competencial

L'última prova consisteix en una entrevista competencial on s'avaluaran les següents aptituds: treball en equip, resolució d'incidències, gestió del canvi, autonomia i orientació al client (15p. màxim). En el cas de no superar aquesta prova, la persona quedarà descartada.

S'ofereix

  • Estabilitat contractual.
  • Sou segons conveni SISCAT, Grup professional 6.1, nivell II.
  • Accés a programes de formació continuada.

Què ha d'incloure el teu CV?

  • Cal indicar clarament la data d'inici i finalització de les teves experiències laborals, indicant el mes i l'any.
  • Per la formació complementària (cursos), cal indicar l'any de finalització i el nombre d'hores realitzades.

Les persones interessades en aquests llocs de treball poden enviar la seva sol·licitud, adjuntant el currículum actualitzat i indicant per ordre de prioritat les places que vol optar (màxim 3 plces).

Contra la present Resolució, que esgota la via administrativa,  podrà interposar-se potestativament recurs de reposició en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà de la seva publicació, en virtut dels articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o interposar directament el corresponent recurs davant el Jutjat Social competent en el termini de dos mesos a partir de la publicació d'aquesta Resolució, de conformitat amb les disposicions de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social.