Convocatòries Altres convocatòries
OFICIAL ADMINISTRATIU/VA D'ASSESSORIA JURIDICA
Entitat/empresa
Serveis Auxiliars a la Sanitat
Tipus de convocatòria
Externa
Termini
							Inici: Dimecres 22 de gener de 2025
							Final: Diumenge  9 de febrer de 2025
Estat:
Adjudicada a Ivette Puigdesens
Detalls de la plaça
Amb l'objectiu d'oferir possibilitats de desenvolupament professional i l'assumpció de noves funcions i responsabilitats com a estímul pel creixement i la millora, Serveis Auxiliars a la Sanitat (SAS, AIE) obre una convocatòria interna per a la provisió d'un lloc de treball de tècnic/a assessoria jurídica:
OFICIAL ADMINISTRATIU/VA D'ASSESSORIA JURIDICA
Som SERVEIS AUXILIARS A LA SANITAT (SAS, AIE), empresa que desenvolupa activitats econòmiques auxiliars pel Consorci Hospitalari de Vic, Fundació Hospital de la Santa Creu de Vic. Actualment ens trobem en un moment de creixement i transformació cultural. És per això que cerquem un/a Oficial Administratiu/va d'Assessoria Jurídica.
S'incorporarà a l'equip d'assessoria jurídica que té com a objectiu garantir l'adequació legal de la Institució i dotar de seguretat jurídica.
Funcions
- Realització de tasques complexes de tramitació i gestió administrativa, utilitzant màquines, aparells i programes informàtics específics per al correcte desenvolupament de les tasques assignades.
 - Responsabilitat en la tramitació i impuls d'expedients administratius, vetllant pel compliment dels terminis establerts, així com pel control dels expedients fins a la seva finalització i arxiu.
 - Redacció de documents i informes segons models establerts i instruccions rebudes, donant suport al personal tècnic de l'àrea.
 - Preparació de documentació, tractament i actualització de bases de dades, així com elaboració de registres i certificacions relacionades amb l'àmbit de l'assessoria jurídica.
 - Seguiment i supervisió de l'execució dels acords adoptats pels òrgans col·legiats, resolucions i altres documents oficials vinculats a l'àmbit de la feina.
 - Atenció i informació als interessats dels expedients, tant de manera presencial com telefònica, resolent dubtes i proporcionant informació actualitzada sobre l'estat dels processos.
 - Realització de tasques de suport administratiu de caràcter similar que li siguin assignades pels superiors, contribuint a la bona marxa de l'equip i el compliment dels objectius establerts.
 
Requeriments
- Estudis acadèmics a partir de CFGS o FP II.
 
Es valorarà
- Experiència prèvia en àmbits de l'assessoria jurídica.
 - Coneixements en procediment administratiu o contractació administrativa.
 - Coneixements d'eines d'administració electrònica
 - Coneixement de la llengua catalana.
 
Perfil competencial
Cerquem una persona metòdica, autònoma i resolutiva. Amb capacitat d'organització, orientació als resultats, habilitats comunicatives, vocació de servei i acostumada a gestionar grans volums de feina.
Què t'oferim
- Horari intensiu de matí amb una tarda a la setmana.
 - Retribució segons conveni SISCAT, Grup Professional 6.1, nivell II.
 - Accés a programes de formació continuada.
 
		





