Consorci Hospitalari de Vic
a A A+
   
   
   
   
Notícies

Les xerrades estan adreçades a dones que siguin ateses tant en l’àmbit privat com en el públic. A més, les llevadores dels centres d’atenció primària de tota la comarca també informaran a les seves usuàries sobre la possibilitat d’assistir-hi.

Les xerrades es faran el primer dimecres de cada mes a la sala d’actes del Consorci Hospitalari de Vic, de les 19h.30 a les 21h. i l’exposició dels professionals tindrà una durada d’uns 40 minuts. La resta de temps serà per preguntes i dubtes que puguin tenir les dones embarassades.

Les xerrades les organitza el Consorci Hospitalari de Vic, juntament amb l’ASSIR (Atenció a la Salut Sexual i Reproductiva) d’Osona, que forma part de  l’Institut Català de la Salut (ICS).

Torna enrera
CHV - Hospital General de Vic
CHV - Clinica de Vic
CHV - Osona Salut Mental
CHV - Hospital Sant Jaume de Manlleu
Hospital General de Vic Cl�nica de Vic Osona Salut Mental Hospital Sant Jaume de Manlleu