Consorci Hospitalari de Vic
a A A+
   
   
   
   
Notícies
 

Aquest nou aparell permet treballar amb més comoditat i, alhora, millora l’ergonomia. El fet que es pugui visualitzar en una pantalla permet que les imatges les puguin veure diferents persones a l’hora i això és útil tant per a la discussió com per a la docència.

El microscopi també permet mesurar lesions microscòpiques, com per exemple el gruix d’un melanoma, que és el càncer més habitual a la pell. A nivell tècnic també permet fer fotografies,  gravar text i veu associats a la imatge, enviar aquestes imatges a través de la xarxa, ja sigui per consultes o per tenir una segona opinió i, a més, es pot connectar a un sistema de projecció per mostrar imatges en sales de sessions clíniques.

El cost del microscopi és de 10.900 euros, que han estat finançats per  l’Associació Osona Contra el Càncer. Precisament aquest dijous, membres de la junta de l’associació van fer una visita al Consorci Hospitalari de Vic per veure el funcionament del nou aparell.

Torna enrera
CHV - Hospital General de Vic
CHV - Clinica de Vic
CHV - Osona Salut Mental
CHV - Hospital Sant Jaume de Manlleu
Hospital General de Vic Cl�nica de Vic Osona Salut Mental Hospital Sant Jaume de Manlleu