Ajuda'ns a millorar la comunicació

|Alt Image|

Al Consorci Hospitalari de Vic sabem que la comunicació amb vosaltres, els nostres pacients i usuaris, és un aspecte clau de l'atenció que prestem. Ja sigui a través del tracte directe, de l'atenció telefònica o dels canals en línia, el nostre objectiu és oferir-vos sempre una informació el més clara, rigorosa i accessible possible sobre tot allò relacionat amb la vostra salut i amb el funcionament de l'assistència sanitària. I no només això, sinó també que aquesta informació sigui d'anada i tornada: conèixer què opineu, com voleu ser tractats, les vostres expectatives...

Teniu alguna proposta per ajudar-nos a millorar la informació que donem, fer més accessibles i útils els nostres canals o sobre qualsevol altre aspecte que tingui a veure amb la relació amb els nostres pacients? Feu-nos arribar els vostres suggeriments a través del següent qüestionari.
(Si el que voleu és enviar suggeriments, agraïments o queixes relacionades amb l’activitat assistencial, enlloc d’aquest feu servir el formulari d’Atenció a l’Usuari).

Suggeriments per millorar la informació i la relació amb els pacients:

* Els camps són obligatoris

En quin àmbit creus que podríem millorar la informació sobre els serveis del Consorci Hospitalari de Vic?