Dos projectes del Cercle SiS, finalistes als Premis a l’Excel·lència en Projectes Sanitaris de Catalunya 2025
El reconeixement s'ha lliurat en el marc de la Jornada Right Management, on s'han presentat més d'un centenar de candidatures de tot el territori.
El cercle SiS, està d'enhorabona després d'aconseguir un doble reconeixement en la recent edició dels Premis a l'Excel·lència en Projectes Sanitaris de Catalunya. Durant l'acte de lliurament, celebrat en el marc de la Jornada Right Management 2025 i organitzat per la Societat Catalana de Gestió Sanitària (SCGS), dos dels nostres projectes han estat distingits com a finalistes en la categoria de Gestió d'Organitzacions.
Aquesta edició ha estat marcada per una altíssima competitivitat i participació, amb un total de 103 candidatures presentades per part d'hospitals, centres d'atenció primària, d'atenció intermèdia i d'altres entitats sanitàries i socials d'arreu de Catalunya. El fet d'haver situat dues de les nostres iniciatives entre les finalistes posa en valor la capacitat dels nostres equips per liderar la transformació i la millora contínua del sistema sanitari.
Els projectes finalistes
El jurat ha valorat molt positivament la qualitat i l'impacte territorial de les dues iniciatives finalistes del Cercle SiS.
Per una banda, el projecte "Integració horitzontal de serveis quirúrgics i mèdics d'aguts i d'atenció intermèdia, entre dos centres de regions sanitàries diferents". Aquesta iniciativa destaca per l'aposta en la col·laboració entre territoris, permetent optimitzar els recursos assistencials i millorar l'experiència del pacient mitjançant una coordinació fluida entre dispositius de diferents nivells assistencials i àrees geogràfiques. Aquest projecte comptava amb la participació del Consorci Hospitalari de Vic i la Fundació Hospital de Campdevànol.
D'altra banda, també ha estat finalista el projecte "Gestió integrada d'hospitalització i alternatives a l'hospitalització de les comarques d'Osona i el Lluçanès". Aquest treball aprofundeix en el model d'atenció integrada, posant el focus en les alternatives a l'ingrés convencional per oferir una resposta més adaptada a les necessitats dels pacients del territori. Aquest projecte comptava amb la participació de l'Hospital Universitari de Vic, l'Hospital de Sant Jaume de Manlleu i l'Hospital Universitari de la Santa Creu de Vic.
L'enhorabona a tots els professionals implicats en aquests projectes. El seu esforç i visió innovadora contribueixen a fer de la nostra organització un referent en l'excel·lència de la gestió sanitària.






