Qualitat

A través de la Unitat d'Atenció al Ciutadà, analitzem les enquestes de satisfacció del CatSalut i els suggeriments / reclamacions per poder orientar les nostres polítiques de millora. Alhora, duem a terme altres enquestes específiques i grups focals per conèixer l’experiència de pacients i familiars, els seus valors i creences, o les seves preferències i necessitats particulars.

Avaluacions de l’experiència del pacient realitzades a títol intern

Hospital Universitari de la Santa Creu de Vic

  • Informe experiència pacient:GF experiència a familiars de pacients de Psicoestimulació. 
  • Informe experiència pacient:GF amb cuidadors principals de pacients morts a domicili. 

El Nadal, Serveis per a la Gent Gran

  • Enquesta famílies d'alimentació / participació menús
  • Enquesta bugaderia roba personal
  • Enquestes satisfacció usuaris Residència / CD
ENQUESTES DE SATISFACCIÓ DEL CATSALUT* Hospital 2016 Hospital 2019 Catalunya
Grau de satisfacció (sobre 10) 8,8 8,3 8,4
Fidelitat 93% 91,9% 91,6%
Sensació d’estar en bones mans 98% 95% 97%
(*) Últims resultats disponibles. L'any 2021 el CatSalut no ha realitzat enquestes Plaensa entre els pacients dels centres sociosanitaris.

Avaluació dels plans de millora

  • Pla de millora de Qualitat i seguretat a l'HUSC : 5,5/7=78,5%
  • Pla de millora de Qualitat i seguretat a El Nadal.SGG: 8/10=80%
  • Pla de millora de Coneixement: 6/7= 87,5% 
  • Pla de millora de Protecció de Dades: anul·lat
  • Pla de millora d'Acreditació: 5/5=100%
  • Pla de millora d'espais i equipaments: 6/9= 66,6%
  • Pla de millora de TIC's: 3/3= 100%
  • Pla Millora de Manteniment: 2/2= 100%