Convocatòries Altres convocatòries

COORDINADOR/A NÒMINES

Entitat/empresa

Serveis Auxiliars a la Sanitat

Tipus de convocatòria

Externa

Termini

Inici: Dilluns 19 de juny de 2023
Final: Diumenge 9 de juliol de 2023

Estat:

Adjudicada a Pere Pol Seuba

Detalls de la plaça

Som Serveis Auxiliars a la Sanitat (SAS, AIE), empresa que desenvolupa activitats econòmiques auxiliars pel Consorci Hospitalari de Vic, la Fundació Hospital de la Santa Creu de Vic, Fundació Hospital d'Olot i comarcal de la Garrotxa i Fundació Hospital de Campdevànol i comarcal del Ripollès.

T'agraden els reptes? T'agraden els projectes innovadors?

És una oportunitat per entrar a formar part d'un equip multidisciplinari en plena transformació cultural. Cerquem un/a Coordinador/a de Nòmina per l'equip de Relacions Laborals i Adminstració de Persones (col·lectiu de nòmina) que tindrà com a objectius:

  • Executar i supervisar el procés de nòmina complet.
  • Interpretar i aplicar de la normativa vigent (convenis, acords, impostos, cotització).
  • Realitzar l'anàlisi i registre retributiu.
  • Crear el quadre d'indicadors de nòmina i seguiment de la mateixa.
  • Realitzar ofertes i estudis salarials.
  • Col·laborar amb el departament de comptabilitat pel quadre dels comptes.
  • Ser l'interlocutor principal amb el departament de TIC i amb el proveïdor de l'aplicatiu de nòmina.
  • Ser l'interlocutor principal amb l'auditor per temes de nòmina.
  • Cooperar amb la responsable d'administració de persones per proposar la millora contínua en els dos equips.
  • Donar suport a l'equip d'administració de persones per resoldre incidències.
  • Donar suport a l'equip de controlling de persones en el procés i seguiment de pressupost anual.

Requeriments

  • Formació universitària de grau en Dret, Relacions Laborals, Recursos Humans o similar.
  • Coneixement i experiència demostrada en el procés de nòmina complet.
  • Coneixement i expertesa en IRPF-IRNR, Seguretat Social.
  • Expertesa en sistema RED i SILTRA.
  • Coneixement i experiència en programes de nòmina, preferiblement a Integrho.
  • Coneixement avançat d'Excel.
  • Idiomes: Català/Castellà.

Es valorarà

  • Experiència prèvia en l'àmbit de l'administració de personal i les relacions laborals amb grans volums de nòmina (assessoria/consultoria, multinacional, empreses de serveis d'externalització de nòmins).
  • Experiència prèvia en lideratge d'equips.
  • Coneixement del sector sanitari.
  • Coneixement de sistemes de valoració de llocs de treball.
  • Coneixement de la funció de compensació i beneficis.
  • Experiència en participació en auditories de nòmina.
  • Altres idiomes.

Perfil competencial

Cerquem una persona proactiva, autònoma, resolutiva i amb habilitats de lideratge d'equips. Amb capacitat analítica, adaptació als canvis, orientació als resultats, habilitats comunicatives, vocació de servei i acostumada a gestionar grans volums de feina.

Què t'oferim

  • Integració a l'equip professional del servei de Relacions Laborals i d'Administració de Persones.
  • Contractació estable a jornada completa.
  • Horari intensiu de dilluns a divendres.
  • Retribució segons conveni SISCAT, Grup Professional 5.
  • Accés a programes de formació continuada.