Convocatòries Altres convocatòries
CAP D’ÀREA D’HOSPITALITZACIÓ
Entitat/empresa
Consorci Hospitalari de Vic
Tipus de convocatòria
Externa
Termini
Inici: Divendres 6 de juny de 2025
Final: Diumenge 22 de juny de 2025
Estat:
Oberta
Detalls de la plaça
Amb l'objectiu d'impulsar el lideratge professional i garantir la millor atenció assistencial, el Consorci Hospitalari de Vic obre convocatòria per a la provisió d'un lloc de treball de Cap d'Àrea d'Hospitalització, dins la Direcció d'Infermeria.
CAP D'ÀREA D'HOSPITALITZACIÓ
Missió:
Assumir la responsabilitat sobre la gestió integral de les unitats d'hospitalització mèdico-quirúrgiques, garantint un entorn de cures segures, eficients i humanitzades. Exercir un lideratge estratègic, alineat amb els valors institucionals i els objectius del centre, coordinant els equips professionals, els espais i els recursos disponibles. Vetllar per l'excel·lència assistencial, el desenvolupament del talent, la innovació i la millora contínua, consolidant-se com un agent clau en la transformació del model de cures.
Funcions principals
Les seves accions s'orienten a la coordinació integral de l'activitat assistencial, les persones i els recursos de les unitats d'hospitalització, amb una mirada estratègica, eficient i humanitzada, mitjançant:
- Organitzar i planificar l'activitat assistencial de les unitats d'hospitalització, en coordinació amb les altres àrees funcionals.
- Gestionar i desenvolupar l'equip professional assignat, potenciant les competències clíniques i de lideratge.
- Assegurar el compliment dels estàndards de qualitat, seguretat del pacient, bones pràctiques i normatives legals.
- Coordinar la gestió dels recursos humans, materials i tecnològics, vetllant per una utilització eficient i sostenible.
- Identificar necessitats formatives i liderar processos de formació, recerca i innovació dins l'àmbit assistencial.
- Promoure un entorn de treball saludable, participatiu i compromès amb l'atenció centrada en la persona.
- Contribuir a la millora contínua dels processos assistencials mitjançant l'anàlisi d'indicadors i resultats.
- Actuar com a referent estratègic de l'àrea davant les diferents instàncies internes i externes.
Requeriments
- Titulació de Grau en Infermeria.
- Aportar un mínim de 5 anys d'experiència dins l'àrea d'hospitalització com a infermer/a.
- Possessió del Màster i/o Postgrau dins l'àmbit de les cures del pacient agut a hospitalització.
- Àmplia experiència i coneixement en l'àmbit del pacient d'aguts.
Es valorarà
- Lideratge transformacional, amb capacitat de comunicació efectiva, presa de decisions fonamentades i resolució d'incidències amb visió global i estratègica.
- Capacitat per organitzar i coordinar equips, amb alt compromís, implicació i orientació a resultats.
- Interès i habilitat per innovar en processos assistencials i impulsar models de cures centrades en el pacient i l'atenció humanitzada.
- Implicació en activitats de recerca, docència i transferència de coneixement dins l'àmbit assistencial.
- Domini d'eines TIC i sistemes de gestió clínica, amb capacitat per utilitzar indicadors per a la millora contínua.
- Coneixement d'altres idiomes, a banda del català i castellà.
- Es valorarà estar en possessió del títol de doctor/a o estar cursant estudis de doctorat.
Què t'oferim
- Contractació a jornada completa.
- Cicle de treball de dilluns a divendres, de 8h a 15:30h. Possibilitats de fer guàrdies de coordinació en caps de setmana i festius.
- Línies obertes de col·laboració amb la Universitat de Vic-UCC i la Facultat de d'Infermeria per l'exercici docent.
- Recerca amb finançament públic i privat.
- Accés a programes de formació continuada.
Reserva del 7% per persones amb discapacitat (art. 59 EBEP). Cal aportar la documentació acreditativa en el moment d'inscriure's (adjuntant un mateix document amb el CV i el certificat) o enviant el certificat de discapacitat al correu de seleccio(ELIMINAR)@chv.cat
Contra la present Resolució, que esgota la via administrativa, podrà interposar-se potestativament recurs de reposició en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà de la seva publicació, en virtut dels articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o interposar directament el corresponent recurs davant el Jutjat Social competent en el termini de dos mesos a partir de la publicació d'aquesta Resolució, de conformitat amb les disposicions de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social.
Per participar en el procés de selecció, ompliu el formulari de sol·licitud de treball indicant en el camp 'Comentaris' la plaça a la que voleu optar.