Convocatòries Altres convocatòries
GESTORA DE CONTINUÏTAT DE CURES
Entitat/empresa
Consorci Hospitalari de Vic
Tipus de convocatòria
Interna
Termini
Inici: Dilluns 13 de octubre de 2025
Final: Dilluns 27 de octubre de 2025
Estat:
Oberta
Detalls de la plaça
La Gestora de continuïtat de cures és una posició clau dins del sistema sanitari, que requereix una visió global i transversal del procés assistencial. S'encarrega de valorar l'estat clínic dels pacients, identificar les seves necessitats assistencials i coordinar els recursos disponibles per garantir una continuïtat de les cures de qualitat, tant dins com fora de l'àmbit hospitalari.
El seu dia a dia inclou la valoració de pacients des del servei d'Urgències fins a l'Hospitalització, el seguiment dels pacients crònics, geriàtrics i pal·liatius, la coordinació de les transicions amb Atenció Intermèdia i Atenció Primària (domicili i residències), així com amb l'equip d'Hospitalització a domicili integrat, i el suport constant als equips interdisciplinaris que intervenen en cada cas, combinant criteris sanitaris, socials i de context per oferir una resposta integral.
Requeriments
- Grau Universitari en Infermeria.
- Vinculació laboral amb un contracte indefinit i torn acreditat al Consorci Hospitalari de Vic.
- Valoració competencial favorable, d'acord amb les competències requerides.
- Recorregut curricular de més de 6 anys, quant a experiència dins del CHV i formació que garanteixi el coneixement específic a l'àmbit de treball concret.
Perfil professional
Perfil competencial d'un professional amb un alt nivell d'empatia i d'orientació a les persones, bones habilitats comunicatives, facilitat pel treball en equip i coordinació interdisciplinar, alta capacitat de presa de decisions, capacitat analítica i resolució d'incidències i implicació i compromís.
Es valorarà
- Postgrau o Màster en Atenció Geriàtrica Integrada, Especialització en Cures Pal·liatives o Atenció al pacient crònic complex.
- Formació post universitària en gestió sanitària.
- Implicació en activitats de recerca i activitats de docència.
- Coneixement d'altres idiomes, a banda del català i castellà.
Què t'oferim?
- Cicle de treball de dilluns a divendres, de 8h a 15:30h. Caps de setmana i festius assistencials segons se l'indiqui des de la Direcció de Infermeria.
- Línies obertes de col·laboració amb la Universitat de Vic-UCC i la Facultat de d'Infermeria per l'exercici docent.
- Recerca amb finançament públic i privat.
- Accés a programes de formació continuada.
Criteris d'adjudicació
Les reincorporacions d'excedències de la mateixa categoria i condicions laborals, així com, la millora o solució de situacions de salut laboral, son elements rellevants a qualsevol convocatòria interna del CHV.
Entre els professionals que acreditin experiència i formació específica es prioritzarà:
1er. Mobilitat en la categoria, tindrà prioritat preferentment, el personal de la mateixa categoria professional i que compleixi les següents condicions:
- Mateix torn acreditat que la plaça convocada - mobilitat de lloc de treball-. Entre aquest grup es considerarà la valoració i trajectòria professional així com, el temps treballat en el CHV entès com a experiència.
- Diferent torn acreditat que la plaça convocada - canvi de torn i pot ser de lloc de treball- Entre aquest grup es considerarà la valoració i trajectòria professional així com, el temps treballat en el CHV entès com a experiència.
2on. Mobilitat a diferent categoria. Es valorarà l'experiència en el lloc de treball pel que s'opta. Es tindrà en compte la valoració i trajectòria professional així com, el temps treballat en el CHV entès com a experiència
3r. Atenent al cronograma de convocatòries de l'any 2022 i 2023 que suposa la difusió d'un volum important de places, pels professionals de plantilla que hi vulguin accedir, s'ha establert prioritzar a aquells professionals que portin com a mínim un any de treball efectiu en la plaça que ocupin actualment.
Contra la present Resolució, que esgota la via administrativa, podrà interposar-se potestativament recurs de reposició en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà de la seva publicació, en virtut dels articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, o interposar directament el corresponent recurs davant el Jutjat Social competent en el termini de dos mesos a partir de la publicació d'aquesta Resolució, de conformitat amb les disposicions de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social.
Per participar en el procés de selecció, ompliu el formulari de sol·licitud de treball indicant en el camp 'Comentaris' la plaça a la que voleu optar.