Ecosostenibilitat en el sector salut i social
09:00h.
Ponents:
Judit López - Coordinadora Unitat Innovació - Parc Sanitari St. Joan de Deu, St. Boi de Llobregat
Aaron Mir - Regional Access and Healthcare Manager - Boehringer Ingelheim
Jaume Duran - Director General de la Fundació Sanitària
Diana Navarro - Cap de recerca i Innovació, Fundació Privada Hospital Asil de Granollers (FPHAG)
Anna Fuster - Tècnica de medi ambient del Consorci Hospitalari de Vic (CHV)
Ignasi Canal - Director, Axioma Solucions (entitat vinculada a MútuaTerrassa)
Mònica Sánchez - Responsable de Prevenció Riscos Laborals i sostenibilitat ambiental, Boehringer Ingelheim
Laura Buguñá, Coordinadora Innovació, Fundació Recerca MútuaTerrassa
Lloc:
Online (Zoom)
Participem al VIII Cafè de la Innovació de la xarxa XISCAT
El proper 19 de juny tindrà lloc el VIIIè Cafè de la Innovació, organitzat per la xarxa XISCAT d'hospitals de la qual forma part el Consorci Hospitalari de Vic.
La sessió, en format on-line, s'inclou al cicle de Cafès de la Innovació, enfocat a temàtiques relacionades amb la innovació en els entorns assistencials i hospitalaris en col·laboració amb empreses i a donar a conèixer la xarxa a empreses i altres entitats interessades en desenvolupar conjuntament solucions innovadores.
En aquesta ocasió la temàtica és la innovació en ecosostenibilitat i té per objectiu presentar i debatre models i experiències per reduir la petjada de carboni i fomentar la sostenibilitat ambiental en el sector d'assistència sanitària i en el sector d'atenció a la dependència.
Anna Fuster, Tècnica de medi ambient del CHV presentarà l'experiència titulada "Accions amb compromís mediambiental a l'hospital que aporten valor al territori".
Als inscrits se'ls facilitarà el dilluns 17 de juny l'enllaç per participar al Cafè de la Innovació.






