← Altres notícies

El CHV celebra el comiat de 19 residents que han completat la seva formació especialitzada a Osona

L'Hospital Universitari de Vic ha acollit l'acte de comiat dels residents mèdics, infermers, farmacèutics i psicòlegs que finalitzen la seva formació als centres del CHV i Unitats Docents d'Atenció Familiar i Comunitària d'Osona.

En total, han finalitzat la seva residència 19 professionals: 15 residents que han dut a terme la seva formació al Consorci Hospitalari de Vic i 4 residents d'Atenció Familiar i Comunitària.

Al CHV, han completat la seva formació 8 metges interns residents (MIR), 1 farmacèutic intern resident (FIR), 1 psicòleg intern resident (PIR) i 5 infermers interns residents (IIR). A les Unitats Docents d'Atenció Familiar i Comunitària, s'han acomiadat 1 MIR i 3 IIR de l'especialitat d’Atenció i Infermeria Familiar i Comunitària.

Durant l'acte han parlat diferents persones de la direcció i tots han tingut paraules emotives per acomiadar els residents. En primer lloc, ho ha fet la directora de Transferència de Coneixement, Núria Roger, la directora Assistencial del CHV, Rosa Morral, i el director d'Infermeria, David Ordóñez. Seguidament, la cap d'estudis, Susanna Vilaseca, ha volgut reconèixer la trajectòria dels professionals que ara clouen aquesta etapa.

Els tutors i tutores també han dedicat paraules de reconeixement i agraïment per a cadascun dels residents, destacant la seva dedicació i implicació al llarg dels anys de formació.

L'acte ha acabat amb el parlament de la gerent del CHV, Sara Manjón, que ha desitjat als residents molts d'èxits en la nova etapa professional que ara comencen.