Ingrés a l'Hospital Universitari de Vic
Cada pacient té assignat un professional mèdic i infermer per torn. Els horaris de visita mèdica canvien a cada planta, pel que durant les primeres hores de la vostra estada se us explicarà el funcionament de la planta. Els àpats són, aproximadament, a les 9.00, les 13.00 i les 19.00h.
Recomanacions per al malalt
- No porteu objectes de valor, només el que sigui necessari (bàsicament necesser, bata, sabatilles preferiblement tancades pel darrere...) i tingueu-ne cura, ja que el centre no es farà càrrec de la seva pèrdua.
- Tingueu cura del braçalet identificatiu que us col·locaran.
- Quan preciseu d'atenció de les infermeres premeu el botó vermell de l'avisador, sense sortir de l'habitació.
Normativa d’acompanyants
L'accés d'acompanyants a planta està restringit a un sol acompanyant per pacient. En el cas de pacients en situació de final de vida, es permetrà l’accés de més persones, d’acord amb les indicacions que us faci l’equip assistencial.
Per accedir a la planta d’Hospitalització, cada família tindrà un codi QR facilitat pel Servei d'Admissions. Per a la vostra comoditat, podeu passar per davant del lector tant el codi imprès com una fotografia del codi feta amb el mòbil. Encara que pugueu compartir el codi QR, cal que respecteu la limitació d'un sol acompanyant per pacient.
Pacients en aïllament:
- En pacients en aïllament per positiu de COVID-19, el familiar que entri haurà de quedar-se confinat a l’habitació durant tota l’estada.
Menjar i restauració:
- No porteu menjar de casa als malalts sense comentar-ho a la infermera.
- A la planta 0 hi trobareu la cafeteria-restaurant destinada als acompanyants.
Informació a la família i comunicació amb els pacients
-
Si el pacient està en condicions i pot contactar amb la família, l'informarem directament i serà el mateix pacient qui es comunicarà amb vosaltres.
-
Si el pacient pot utilitzar-lo, és recomanable que disposi d'un telèfon mòbil per a poder contactar-hi directament i identifiqueu l'aparell amb el seu nom.
-
En cas que el pacient no tingui mitjans per comunicar-se amb la família, podeu sol·licitar que es faci una videotrucada els dies feiners de 8:00 a 15:00h.
-
També podeu contactar amb l'habitació del pacient marcant el telèfon de l'hospital 93 889 11 11 i, quan us la demana, marcar l’extensió del número d'habitació (exemple: a l'habitació 6102 marcarem l’extensió 6102)
Televisió
Podeu adquirir una targeta a la màquina situada a la planta 0.
Quan els familiars no pugueu entrar a l' habitació, entregueu la targeta de TV al personal de l'entrada de l'Hospital i ells la faran arribar a l'habitació. En cas d'avaria, deixeu un missatge al telèfon intern 8888 (gratuït des del telèfon de l' habitació) o al 669204020.
Alta
- Un cop el pacient hagi rebut l’alta, haurà de marxar abans de les 12h. És important que els seus familiars s’organitzin per venir-lo a buscar en cas que ho necessiti.
Més informació i serveis complementaris:
Tramitació de la baixa d’incapacitat temporal