Qualitat
A través de la Unitat d'Atenció al Ciutadà, analitzem les enquestes de satisfacció del CatSalut i els suggeriments / reclamacions per poder orientar les nostres polítiques de millora. Alhora, duem a terme altres enquestes específiques i grups focals per conèixer l’experiència de pacients i familiars, els seus valors i creences, o les seves preferències i necessitats particulars.
AVALUACIONS QUALITATIVES* | Hospital | Catalunya |
Grau de satisfacció (sobre 10) | 8,81 | 8,4 |
Fidelitat | 93% | 91% |
Sensació d’estar en bones mans | 98% | 97% |
(*) Resultats de les enquestes de satisfacció del CatSalut 2016 (darrera dada disponible) |
Altres avaluacions de l’experiència del pacient realitzades a títol intern:
- Grup focal amb persones ateses al Programa de Ferides Cròniques
- Entrevistes a pacients i familiars atesos pels l’Equips d’Atenció Integral Ambulatòria (EAIA)
RECLAMACIONS* | 2015 | 2016 | 2017 |
Hospital (internament) | 0,34 | 0,56 | 0,48 |
El Nadal (residència) | 0,52 | 1,5 | 1,5 |
F. Gallifa SHV (residència) | 1,85 | 1,7 | 1,7 |
SAIAR Folgueroles (Saiar) | 0 | 0 | 0 |
(*) Percentual sobre usuaris atesos |