Relació empresa-treballador

La relació empresa-treballador és clau per al bon funcionament de l'organització, per això promovem un clima d'entesa i cooperació amb els òrgans de representació legal dels treballadors. Al CHV existeixen dos Comitès d'Empresa que representen, respectivament, les persones treballadores dels centres situats a Vic i a Manlleu. De manera trimestral, s'organitzen reunions entre aquests comitès, les direccions implicades i Relacions Laborals, on es tracten les qüestions proposades per l'empresa i pels representants sindicals. A més, durant l'any es fan reunions amb les presidències d'ambdós comitès d'empresa.

Fruit d'aquesta relació, hi ha establertes diferents comissions específiques per tractar i fer seguiment de temes rellevants per ambdues parts -formació, vacances, seguretat i salut, promoció professional...- i, de manera puntual, se’n creen per consensuar pactes concrets.

Comunicació interna

Una eina important en la relació empresa-treballador és la comunicació amb els professionals. Alineat amb l’estratègia corporativa i d’RSC, el Pla de Comunicació detalla els objectius, circuits i indicadors que han de guiar la relació comunicativa amb els grups d'interès. El Pla té una vigència triennal i és aprovat pel Comitè de Direcció, qui n'avalua la seva execució i resultats a través dels plans d'acció anuals.